در پی تاخیر ۸ ساعته پرواز مشهد به شیراز، شرکت هواپیمایی زاگرس پاسخگوی مسافران این پرواز نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان _ مسافران پرواز مشهد به شیراز اعلام کردند:  مسئولان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد حاضر به پاسخگویی مسافران این پرواز نیستند و می‌گویند که این مشکل شرکت هواپیمایی است و مسئولان شرکت هواپیمایی زاگرس باید پاسخگو باشند. 

این پرواز قرار بود ساعت ۱۷ انجام شود که با اعلام شرکت هواپیمایی زاگرس با ۸ ساعت تاخیر  در ساعت یک بامداد پرواز خواهد کرد. 

در میان مسافران این پرواز کودکان خردسال و افراد سالخورده نیز حضور دارند که تاخیر ۸ ساعته بدون اطلاع قبلی سبب اعتراض خانواده‌های آنان شده است. 

تاخیر در پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با توجه به حجم پرواز‌های این فرودگاه و رفت و آمد زائران به یک موضوع عادی برای مردم تبدیل شده است، اما بر اساس قوانین فرودگاه‌های کشور، شرکت‌های هواپیمایی موظف به  اعلام قبلی در تاخیر‌های طولانی مدت، رعایت حقوق مسافران و تامین مکان و پذیرایی مناسب تا ساعت پرواز هستند که پاسخگو نبودن شرکت هواپیمایی زاگرس اعتراض مردم را در پی داشته است.

صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.